ქართული 11.1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენებების წარმოდგენა კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
მკაფიოდ,ცხადად და გასაგებად აყალიბებს განსახილველი საკითხის არსს, პრობლემების განმსაზღბრელ ასპექტებს და საკუთარ მოსაზრებებს,
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს მხატვრული ნაწარმოებიდან, ლიტერატურის კრიტიკიდან და სხვადასხვა საინფორმაციო რესურს[ფაქტებს,ფრაგმენტებს ინტერვიუდან,სტატისტიკურ მონაზემებს,ინტერნეტს, აუდიო და ვიზუალურ მასალას] ხელს უწყობს იდეის გამოკვეთას.
იყენებს სხვადასხვა სახის საორგანიზაციო მოდელებს[შედარება-შეპირისპირებას,მიზეზ-შედეგობრიობას, პრობლემასა და მის გადაწყვეტას]
11.5.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის ,თემების, იდეების და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
მსჯელობს იმაზე თუ როგორ განსაზღვრავს კონკრეტული ეპოქა ლიტერატურულ თემებს,იდეებს,პრობლემატიკას დაინფორმაციის სპეციკურობას.
აანალიზებს ერთი ეპოქის ტექსტებში ასახულ პრობლემებს, თემებს,იდეებს მსგავსება-განსხვავების თვალსაზრისით.
ადარებს ერთი დაიმავე თემების ,იდეების,პრობლემების ინტერპრეტაციას სხვადასხვა ეპოქის ტექსტებში და მსჯელობს მსგავსება-განსხვავებაზე,
11.7.მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონერების თვალსაზრისით.
მსჯელობს მხატვრულ ტექსტში შინაარსის გადმოცემის სხვადასხვა ენობრივ და მხატვრულ საშუალებებზე.
11.13.მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად გამოიყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა ტექსტის შესაქმნელად.
ადარებს ერთი დაიმავე თემების ,იდეების,პრობლემების ინტერპრეტაციას სხვადასხვა ეპოქის ტექსტებში და მსჯელობს მსგავსება-განსხვავებაზე,
11.7.მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონერების თვალსაზრისით.
მსჯელობს მხატვრულ ტექსტში შინაარსის გადმოცემის სხვადასხვა ენობრივ და მხატვრულ საშუალებებზე.
11.13.მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად გამოიყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა ტექსტის შესაქმნელად.
No comments:
Post a Comment